Laatste update uit Thailand

5 augustus 2013 - Bangkok, Thailand

Na Bottle Beach gingen we nog drie dagen op verkenning naar de andere kant van het eiland. Weer een leuk guesthouse in Ban Tai, dichtbij Tongsala, de hoofdstad. Eerste dag de stad een beetje verkennen, maar deze was eigenlijk niet zo heel bijzonder. Vooral veel winkeltjes en bijna alles in teken van de Full Moon party's. De mensen hier in het zuiden zijn over het algemeen ook minder vriendelijk dan in het noorden. De volgende dag gingen we boogschieten. Weer een leuke ervaring rijker! Niet met een georganiseerde trip, dit werd afgeraden door de eigenaar van het guesthouse, maar op eigen houtje naar een boogschietclub van een toffe duitser. We waren hier dus alleen en kregen veel uitleg. Na een paar keer proberen konden we vlot het doel raken :-)! Gevolg: volgende dag, pijnlijke stijve arm :-). Derde dag nog een daguitstap naar Haad Rin, waar de full moon party's doorgaan. Gezellig dorpje, maar echt voor den toerist. Ook hadden we nog nooit zo veel winkeltjes gezien met alleen maar fluo kleding als daar. Nog even op het strand gaan liggen en weeral tijd voor de laatste nacht op Ko Phagnan. Aangezien we weer een nachttrip geboekt hadden, nog tijd om de volgende dag aan het zwelbad van het naburige bungalowpark door te brengen. Om 17u met de bus op de ferry naar het vaste land en dan een nachtrit tot Bangkok. Deze keer op een VIP bus met slechts 24 plaatsen, dus veel beenruimte!

Ondertussen dus al 2 dagen in Bangkok. Wat een immens grote stad. Veel mensen, veel drukte, super warm en toch ook veel stank! Maar weeral mooie dingen gezien, leuke plaatsen ontdekt en lekker gegeten! Maar de verhalen en foto's van hier zijn voor thuis.

Tot woensdag!

1. Mama:
    6 augustus 2013
    tof kom maar rap af met de foto s ben benieuwd